【5**讀書心得】Notes點寫?點操卷?溫書有咩策略?補邊個?

分幾個方面來講


1.Notes

我有手寫筆記

入面的內容包括textbook

同埋做pp寫下的remark

Remark最好寫番在相關concept旁邊


(黑字的advantage 係書無,但有考過)



無特別推薦的坊間既參考書同練習,建議熟晒pp之後再做坊間練習。

操by year 的dse pp時,做完對marking scheme之餘,建議睇下官方的"3份文件":

(1)考評報告既candidates' performace

(2)考評局擺上網既sample (看level 5 script)

(3)powerpoint ( 會補充1, 2 冇既野 )


我地讀9個module,每個module入面都有再分7,8個章節,內容真係好多,讀得好仔細既時候會唔記得左主軸。

mindmap就可以串連起章節入面出現過的大小concept,唔使逐頁翻書都可以一次過睇晒重點,唔記得左點elab再去睇番書或者notes。




Ch2, E1, E2都有特別多measure,又hard又soft strategy。

可以用strategy的字頭串成一些詞組方便記憶



Soft strategy: CoMP LaMB (名叫comp的lamb有soft的毛)
Hard strategy: WiG BAG (假髮袋好硬)



GRAPEPW(提子密碼)
PM WoRD SenD

了解更多自製筆記詳情


2.操卷

MC

做MC by topic由95年開始,果陣係日校老師派俾我地既❤❤大家可以問你地既日校老師攞。

做錯的題目用手機影低,再影埋joint us solution(一定要買!!!)

得閒就拎手機出來做MC。


DBQ & essay

DSE 的DBQ&essay記住做多幾次

5、6分的DBQ同ESSAY我會拎張紙對住題目寫point

諗唔到的point會記低係notes



3.策略

唔建議專攻Ch4 city,可以考的範圍好廣,可以好貼近時事,結果就好難中point。

我主要做MC去清concept, e.g.4R

不過有信心攞到滿分的話當然可以揀

Ch5 farming的effectiveness of sustainable farming measure in...題目都唔易答,唔建議答呢種題

Ch1、2的annotated diagram雖然好耐無考,但練定有備無患


!!重要!!
點樣cost effective地溫geog?

事實1Paper 1 的DBQ同essay會cover 晒7個topic,不會overlap。

事實2DBQ是4選2,essay是3選1

結論:一定要有5個compulsory topic是溫到滾瓜爛熟!!!!!!!

解釋:假設溫熟左既5個topic中有4個在DBQ出左,甘essay 3題入面起碼有1個topic係讀熟既,確保會handle到DBQ 同essay

溫馨提示:上面都係DSE-oriented, 校內試就執生啦















(加油加油加油~~~)

4. Study leave溫書時間分配

望星的應主力操paper,望5的先清concept。



5. 補習

我無補geog,亦無考補習社geog mock。

補習社出mock既都係based on pp既話,慳出時間操多幾年pp,慳埋車錢考試費,如果出黎成績唔好,會好大打擊,影響到溫書心情既話,真正考可能會瀨野

有需要當然可以去考

Geog雖然都有計數果啲,但本身就偏文科,無甘多理科要個腦轉彎既野,主要睇識唔識用啲concept黎清楚解釋件事。

上堂聽左書、畫左mindmap、操pp既話,或者因為我中學老師已經教得好好,我覺得geog唔使補,但有需要當然可以去補


(完)
All picture credit to the owner


留言

這個網誌中的熱門文章